Q

Language / Limbă  Linguagem / Sprache / भाषा  Dil / Idioma / لغة / 语言

Click below to change

Automatische vertalingen

De vertalingen zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom soms kleine fouten bevatten. Neem bij vragen altijd contact op met onze klantenservice. U kunt naar ons mailen in iedere gewenste taal.

    Q

    Language / Limbă  Linguagem / Sprache / भाषा  Dil / Idioma / لغة / 语言

    Click below to change

    Automatische vertalingen

    De vertalingen zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom soms kleine fouten bevatten. Neem bij vragen altijd contact op met onze klantenservice. U kunt naar ons mailen in iedere gewenste taal.

      • Rekeningen & kwijtschelding
      Wat zijn de kosten voor de Invalidenkaart?

      De kosten voor een Invalidenkaart bedragen €16,95 (excl. €2,95 verzendkosten). Na ontvangst van uw kaart krijgt u digitaal een rekening, die u gemakkelijk met iDeal, Bancontact of bankoverschrijving kunt betalen.

      Mocht u vanwege uw financiële situatie niet in staat zijn om de kosten voor de Invalidenkaart te betalen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij vinden het belangrijk dat iedereen die behoefte heeft bij een Invalidenkaart , deze kan ontvangen en gebruiken.

      Waarom heb ik een rekening ontvangen?

      U heeft een rekening ontvangen omdat er kosten verbonden zijn aan de aanvraag en uitgifte van de invalidenkaart. Voor meer informatie over de kosten of als u vragen heeft over de rekening, kumt u contact opnemen met onze klantenservice.

      Om contact op te nemen met onze klantenservice, druk op de knop hieronder

      Neem contact op

      Ik wil kwijtscheldig aanvragen

      Mocht u vanwege uw financiële situatie niet in staat zijn om de kosten voor de Invalidenkaart te betalen, dan kunt u de Invalidenkaart kosteloos ontvangen. Wij vinden het belangrijk dat iedereen die behoefte heeft aan de Invalidenkaart, deze kan ontvangen.

      Druk op de knop hieronder om kwijtschelding aan te vragen
      Kwijtschelding aanvragen

      Ik heb een rekening ontvangen, maar ik kan deze niet betalen
      Het is mogelijk om uw rekening op een later moment te betalen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij geven u graag meer tijd voor het betalen van de rekening.

      Neem contact op

       

      Wij vinden het belangrijk dat iedereen die behoefte heeft aan de Invalidenkaart, deze kan ontvangen. Als u de rekening niet kunt betalen, omdat uw financiële situatie dit niet toelaat, kunt u hiervoor kwijtschelding aanvragen.

      Druk op de knop hieronder om kwijtschelding aan te vragen
      Kwijtschelding aanvragen

        Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op via
        klantenservice@invalidenkaart.nl