Klantenservice & Contact
Omschrijf uw vraag of klacht in enkele woorden om verder te gaan.
Bijvoorbeeld: aanvraag annuleren, levertijd, verhuizing doorgeven
Betaling & Kwijtschelding
Overig
- Is de Invalidenkaart een officieel document?
- Welke gegevens worden opgeslagen/verwerkt? (AVG)
- Hoe werkt automatisch verlengen?
- Hoe kan ik contact opnemen?
- Is de Invalidenkaart geldig in het buitenland?
- Ik heb een vraag over de parkeerkaart (GPK)
- Ik wil mijn Invalidenkaart opzeggen
- Mijn Invalidenkaart is verloren of gestolen
- Er staat een fout op mijn Invalidenkaart
Zelf regelen
De meeste zaken, zoals het doorgeven van uw verhuizing of het aanvragen van kwijtschelden kunt u zelf regelen. Type uw onderwerp in, en regel het zelf.
Klantenservice contact
Komt u er zelf niet helemaal uit? Of staat uw vraag hier niet tussen? Dan kunt u een mail sturen naar onze klantenserivce.