Q

Language / Limbă  Linguagem / Sprache / भाषा  Dil / Idioma / لغة / 语言

Click below to change

Automatische vertalingen

De vertalingen zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom soms kleine fouten bevatten. Neem bij vragen altijd contact op met onze klantenservice. U kunt naar ons mailen in iedere gewenste taal.

    Q

    Language / Limbă  Linguagem / Sprache / भाषा  Dil / Idioma / لغة / 语言

    Click below to change

    Automatische vertalingen

    De vertalingen zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom soms kleine fouten bevatten. Neem bij vragen altijd contact op met onze klantenservice. U kunt naar ons mailen in iedere gewenste taal.

      View Categories

      Er staat een fout op mijn Invalidenkaart

      Leestijd: 1 minuut

      Heeft u recent een kaart ontvangen, maar klopt bijvoorbeeld uw geboortedatum niet, zit er een spelfout in uw naam, of is er sprake van een technische drukfout? Dan kunt u kosteloos een nieuwe kaart aanvragen. Volg de onderstaande stappen zorgvuldig om een vervangende kaart te ontvangen. U kunt dit namelijk zelf regelen via onze website, wel zo handig!

       

      Kosteloos een herdruk aanvragen

      1 Controleer uw gegevens

      Als er een fout op uw Invalidenkaart staat, geef dan eerst de juiste gegevens aan ons door. Log in op “Mijn Invalidenkaart” om toegang te krijgen tot uw persoonlijke gegevens. Hiervoor is geen account nodig. Controleer uw gegevens onder “Gegevens” en pas deze indien nodig aan. Wijzigingen worden direct verwerkt en u ontvangt geen bevestiging per e-mail. Indien het probleem een drukfout betreft, kunt u deze stap overslaan.

      Mijn Invalidenkaart

      2 Vul het formulier in

      Nadat u uw gegevens heeft gecontroleerd, vult u het speciale formulier in om een kosteloze herdruk aan te vragen. Let op! Een herdruk is alleen mogelijk als u voor de eerste kaart heeft betaald. Heeft u nog niet betaald, dan is een herdruk niet mogelijk. Druk op de knop hieronder om de aanvraag te starten.

      Herdruk formulier

      3 Levering van de nieuwe kaart

      Binnen twee weken ontvangt u de nieuwe kaart per post. Deze herdruk is gratis, omdat de betaling voor de eerste kaart reeds is voldaan.

      Heeft u vragen of komt u er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.


      fout op invalidenkaart
      fout op kaart
      geboortedatum fout
      incorrect
      spelfout naam
      naam fout gespeld
      niet goed afgedrukt
      achternaam fout
      voornaam fout
      informatie wijzigen
      slecht gedrukt
      wazig
      niet leesbaar
      verkeerde naam
      verkeerde kaart
      verkeerde geboortedatum
      verkeerd
      fout
      fout in geboortedatum
      fout in naam
      fout in achternaam
      tikfout