Heeft u recent een kaart ontvangen, maar klopt bijvoorbeeld uw geboortedatum niet, zit er een spelfout in uw naam, of is er sprake van een technische drukfout? Dan kunt u kosteloos een nieuwe kaart aanvragen. Volg de onderstaande stappen zorgvuldig om een vervangende kaart te ontvangen. U kunt dit namelijk zelf regelen via onze website, wel zo handig!
Kosteloos een herdruk aanvragen
1 Controleer uw gegevens
Als er een fout op uw Invalidenkaart staat, geef dan eerst de juiste gegevens aan ons door. Log in op “Mijn Invalidenkaart” om toegang te krijgen tot uw persoonlijke gegevens. Hiervoor is geen account nodig. Controleer uw gegevens onder “Gegevens” en pas deze indien nodig aan. Wijzigingen worden direct verwerkt en u ontvangt geen bevestiging per e-mail. Indien het probleem een drukfout betreft, kunt u deze stap overslaan.
2 Vul het formulier in
Nadat u uw gegevens heeft gecontroleerd, vult u het speciale formulier in om een kosteloze herdruk aan te vragen. Let op! Een herdruk is alleen mogelijk als u voor de eerste kaart heeft betaald. Heeft u nog niet betaald, dan is een herdruk niet mogelijk. Druk op de knop hieronder om de aanvraag te starten.
3 Levering van de nieuwe kaart
Binnen twee weken ontvangt u de nieuwe kaart per post. Deze herdruk is gratis, omdat de betaling voor de eerste kaart reeds is voldaan.
Heeft u vragen of komt u er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
fout op invalidenkaart
fout op kaart
geboortedatum fout
incorrect
spelfout naam
naam fout gespeld
niet goed afgedrukt
achternaam fout
voornaam fout
informatie wijzigen
slecht gedrukt
wazig
niet leesbaar
verkeerde naam
verkeerde kaart
verkeerde geboortedatum
verkeerd
fout
fout in geboortedatum
fout in naam
fout in achternaam
tikfout