Q

Language / Limbă  Linguagem / Sprache / भाषा  Dil / Idioma / لغة / 语言

Click below to change

Automatische vertalingen

De vertalingen zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom soms kleine fouten bevatten. Neem bij vragen altijd contact op met onze klantenservice. U kunt naar ons mailen in iedere gewenste taal.

    Q

    Language / Limbă  Linguagem / Sprache / भाषा  Dil / Idioma / لغة / 语言

    Click below to change

    Automatische vertalingen

    De vertalingen zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom soms kleine fouten bevatten. Neem bij vragen altijd contact op met onze klantenservice. U kunt naar ons mailen in iedere gewenste taal.

      Klantenservice & contact

      Heeft u vragen? Lees dan de veelgestelde vragen, of vul het contactformulier in.

      Direct antwoord op uw vraag?

      We hebben de meeste vragen al beantwoord.

      Waarover wilt u contact opnemen?

      Wanneer ontvang ik mijn Invalidenkaart?

      De levertijd van de kaart is twee weken. Houd er rekening mee dat onze klantenservice géén indicatie kan geven over de exacte leverdatum.

      U ontvangt een email wanneer uw kaart is verzonden. Heeft u deze email wel ontvangen, maar na 5 dagen nog geen kaart gekregen? Klik dan hier om een herzending aan te vragen. Heeft u nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan vragen wij uw geduld. 

       

      Let op

      Onze klantenservice kan helaas geen uitspraken doen over de exacte leverdatum. Het heeft daarom geen meerwaarde om hierover te mailen – wij kunnen u hierbij niet verder helpen

      Ik wil mijn Invalidenkaart stopzetten

      Wilt u de Invalidenkaart opzeggen? Dat kunt u gemakkelijk zelf doen via Mijn Invalidenkaart. U heeft hiervoor geen account nodig.

      Klik op de link hieronder om verder te gaan
      Mijn Invalidenkaart stopzetten

      Er staat een fout op mijn Invalidenkaart

      Staat er een fout op uw kaart, of is er een drukfout gemaakt? Dan kunt u gratis een nieuwe kaart ontvangen. Klik op de link hieronder en doorloop de stappen, zodat u direct een nieuwe kaart ontvangt.

      Klik op de link hieronder om verder te gaan
      Herdruk aanvragen

      Ik heb een vraag over de parkeerkaart (GPK)
      Let op

      Wij kunnen geen vragen over de parkeerkaart (GPK) beantwoorden. Invalidenkaart.nl verstrekt GEEN parkeerkaarten, maar hulpkaarten om een handicap kenbaar te maken. Heeft u vragen over de parkeerkaart, of wilt u deze aanvragen? Dit kunt u doen door contact op te nemen met uw gemeente.

      Ik heb een overige vraag

      Heeft u een overige vraag? Vul dan het contactformulier in. Wij streven ernaar om uw vragen binnen twee werkdagen te beantwoorden.

       

      Let op

      Wij kunnen geen vragen over de parkeerkaart (GPK) beantwoorden. Invalidenkaart.nl verstrekt GEEN parkeerkaarten, maar hulpkaarten om een handicap kenbaar te maken. Heeft u vragen over de parkeerkaart, of wilt u deze aanvragen? Dit kunt u doen door contact op te nemen met uw gemeente.

      Bij het gebruik maken van het contactformulier ga je akkoord met onze privacyverklaring.

      We respecteren de privacy van onze klanten

      $

      Lees de algemene voorwaarden

      Voorkom teleurstellingen, lees de voorwaarden

      $

      Lees de leveringsvoorwaarden

      $

      Lees de retourvoorwaarden

      Invalidenkaart.nl

      Thurledeweg 125, Unit 8545
      3044ER Rotterdam

      Invalidenkaart.nl is onderdeel van SKEWED
      KVK: 72274808

      klantenservice@invalidenkaart.nl
      privacy@invalidenkaart.nl

      .