Q

Language / Limbă  Linguagem / Sprache / भाषा  Dil / Idioma / لغة / 语言

Click below to change

Automatische vertalingen

De vertalingen zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom soms kleine fouten bevatten. Neem bij vragen altijd contact op met onze klantenservice. U kunt naar ons mailen in iedere gewenste taal.

    Q

    Language / Limbă  Linguagem / Sprache / भाषा  Dil / Idioma / لغة / 语言

    Click below to change

    Automatische vertalingen

    De vertalingen zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom soms kleine fouten bevatten. Neem bij vragen altijd contact op met onze klantenservice. U kunt naar ons mailen in iedere gewenste taal.

      View Categories

      Levering & Retouren

      6 Docs

      Wat is de levertijd?

      Last Updated: 14 november, 2024

      Het proces van aanvraag tot ontvangst van een Invalidenkaart duurt doorgaans ongeveer twee weken. In sommige gevallen kan het echter langer duren, bijvoorbeeld tijdens drukkere periodes. Wij vragen daarvoor uw geduld en begrip. Onze klantenservice kan uw geen update geven over de levertijd van uw kaart. Zodra de aanvraag is verwerkt en de kaart is...

      Is een spoedaanvraag mogelijk?

      Last Updated: 7 november, 2024

      De levertijd van de Invalidenkaart bedraagt twee weken. In drukke periodes, zoals vlak voor de zomervakantie, kan de levertijd soms oplopen. We begrijpen dat u de kaart soms sneller wilt ontvangen, maar helaas is het niet mogelijk om een spoedaanvraag te doen of het proces te versnellen. De levertijden zijn vast en gelden voor iedereen....

      In welke landen kan ik de Invalidenkaart bestellen?

      Last Updated: 7 november, 2024

      Op dit moment is de Invalidenkaart beschikbaar voor inwoners van Nederland en België. Helaas kunnen wij de kaart nog niet naar andere landen verzenden. We werken eraan om onze diensten in de toekomst mogelijk uit te breiden, maar momenteel kunnen bestellingen alleen binnen Nederland en België worden afgeleverd.   Woonachtig in België? Als u in...

      Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

      Last Updated: 7 november, 2024

      Bent u verhuisd of heeft u een typefout gemaakt bij het invoeren van uw adres? U kunt uw adres eenvoudig zelf aanpassen in Mijn Invalidenkaart. Kies een van de onderstaande opties om uw adres te wijzigen.   Adreswijziging doorgeven Fijn dat u uw nieuwe adres wilt doorgeven! U kunt dit zelf regelen in Mijn Invalidenkaart....

      Kan ik mijn kaart terugsturen?

      Last Updated: 6 november, 2024

      De Invalidenkaart is een op maat gemaakt product, waardoor de Wet Koop op Afstand niet van toepassing is en retourneren niet mogelijk is. Mocht u echter vermoeden dat er een fout is gemaakt bij de productie van uw kaart, neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag verder. Neem contact op kaart...

      Ik heb mijn kaart nog niet ontvangen

      Last Updated: 14 november, 2024

      We begrijpen dat u uw Invalidenkaart zo snel mogelijk wilt ontvangen. De levertijd bedraagt doorgaans twee weken, maar in sommige gevallen kan het iets langer duren. U ontvangt van ons een e-mail wanneer uw kaart is verzonden. Onze klantenservice kan u geen verwachte leverdatum geven. Hieronder leest u wat u kunt doen als u de...