Q

Language / Limbă  Linguagem / Sprache / भाषा  Dil / Idioma / لغة / 语言

Click below to change

Automatische vertalingen

De vertalingen zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom soms kleine fouten bevatten. Neem bij vragen altijd contact op met onze klantenservice. U kunt naar ons mailen in iedere gewenste taal.

    Q

    Language / Limbă  Linguagem / Sprache / भाषा  Dil / Idioma / لغة / 语言

    Click below to change

    Automatische vertalingen

    De vertalingen zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom soms kleine fouten bevatten. Neem bij vragen altijd contact op met onze klantenservice. U kunt naar ons mailen in iedere gewenste taal.

      View Categories

      Ik heb mijn kaart nog niet ontvangen

      Leestijd: 2 minuut

      We begrijpen dat u uw Invalidenkaart zo snel mogelijk wilt ontvangen. De levertijd bedraagt doorgaans twee weken, maar in sommige gevallen kan het iets langer duren. U ontvangt van ons een e-mail wanneer uw kaart is verzonden. Onze klantenservice kan u geen verwachte leverdatum geven. Hieronder leest u wat u kunt doen als u de kaart niet binnen de verwachte termijn van twee weken heeft ontvangen.

      Wat als uw kaart na twee weken niet is geleverd

      1 Bevestiging van uw aanvraag

      Heeft u na uw aanvraag per mail een bevestiging ontvangen? Dan is uw aanvraag bij ons aankomen en succesvol verwerkt. Heeft u nooit een bevestiging ontvangen, en zit deze ook niet on uw ongewenst/spam? Dan raden we u aan om de aanvraag opnieuw te doen.

      2 Verzendbevestiging

      Zodra uw kaart is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging. Heeft u deze niet ontvangen? Dan is de kaart nog niet verzonden. In dat geval vragen we om uw geduld. Onze klantenservice kan helaas geen verwachte verzenddatum geven.

      3 Controleer het adres

      Heeft u wel een verzendbevestiging ontvangen? Controleer het adres dat in de verzendbevestiging staat. Is dit adres onjuist? Neem dan contact op met onze klantenservice om het adres te corrigeren, zodat wij een nieuwe kaart kunnen opsturen.

      Neem contact op

      4 Is het adres correct? 

      Uw kaart wordt via de post verzonden, het komt soms voor dat uw kaart niet aankomt. Als het meer dan 7 dagen geleden is sinds de verzendbevestiging (niet de aanvraagbevestiging), kunnen wij u kosteloos een nieuwe kaart sturen. Klik op de knop hieronder om een herzending aan te vragen.

      Herzending starten


      Kaart niet ontvangen
      Niet ontvangen na 2 weken
      Wacht al te lang
      Hoe lang duur het nog voordat ik de kaart krijg
      Kaart traceren
      Waar blijft mijn kaart
      Duurt te lang
      Wanneer mag ik mijn kaart ontvangen
      kaart nog niet binnen
      invalidenkaart bezorgtijd
      kaart onderweg
      kaart verstuurd
      is mijn kaart verstuurd
      is mijn kaart verzonden
      tracking invalidenkaart
      kaart vertraagd
      wachttijd invalidenkaart
      aanvraag invalidenkaart status
      kaart onderweg checken
      aanvraag status
      geen bevestiging ontvangen
      aanvraag bevestigen
      geen verzendbevestiging
      kaart niet aangekomen
      post verzending invalidenkaart
      invalidenkaart bezorging
      invalidenkaart niet bezorgd