We begrijpen dat u uw Invalidenkaart zo snel mogelijk wilt ontvangen. De levertijd bedraagt doorgaans twee weken, maar in sommige gevallen kan het iets langer duren. U ontvangt van ons een e-mail wanneer uw kaart is verzonden. Onze klantenservice kan u geen verwachte leverdatum geven. Hieronder leest u wat u kunt doen als u de kaart niet binnen de verwachte termijn van twee weken heeft ontvangen.
Wat als uw kaart na twee weken niet is geleverd
1 Bevestiging van uw aanvraag
Heeft u na uw aanvraag per mail een bevestiging ontvangen? Dan is uw aanvraag bij ons aankomen en succesvol verwerkt. Heeft u nooit een bevestiging ontvangen, en zit deze ook niet on uw ongewenst/spam? Dan raden we u aan om de aanvraag opnieuw te doen.
2 Verzendbevestiging
Zodra uw kaart is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging. Heeft u deze niet ontvangen? Dan is de kaart nog niet verzonden. In dat geval vragen we om uw geduld. Onze klantenservice kan helaas geen verwachte verzenddatum geven.
3 Controleer het adres
Heeft u wel een verzendbevestiging ontvangen? Controleer het adres dat in de verzendbevestiging staat. Is dit adres onjuist? Neem dan contact op met onze klantenservice om het adres te corrigeren, zodat wij een nieuwe kaart kunnen opsturen.
4 Is het adres correct?
Uw kaart wordt via de post verzonden, het komt soms voor dat uw kaart niet aankomt. Als het meer dan 7 dagen geleden is sinds de verzendbevestiging (niet de aanvraagbevestiging), kunnen wij u kosteloos een nieuwe kaart sturen. Klik op de knop hieronder om een herzending aan te vragen.
Kaart niet ontvangen
Niet ontvangen na 2 weken
Wacht al te lang
Hoe lang duur het nog voordat ik de kaart krijg
Kaart traceren
Waar blijft mijn kaart
Duurt te lang
Wanneer mag ik mijn kaart ontvangen
kaart nog niet binnen
invalidenkaart bezorgtijd
kaart onderweg
kaart verstuurd
is mijn kaart verstuurd
is mijn kaart verzonden
tracking invalidenkaart
kaart vertraagd
wachttijd invalidenkaart
aanvraag invalidenkaart status
kaart onderweg checken
aanvraag status
geen bevestiging ontvangen
aanvraag bevestigen
geen verzendbevestiging
kaart niet aangekomen
post verzending invalidenkaart
invalidenkaart bezorging
invalidenkaart niet bezorgd